Öland

Jag har också varit utan pojkvän hela sommaren,då han fick sommarjobb som kock på Lammet & Grisen på Öland. Självklart ville jag att han skulle åka,det öör värsta chansen just,och visst har jag saknat honom som fan men det kan vara bra att vara ifrån varandra ett tag.

Jag åkte upp dit för några veckor sedan under 5 dagar och det var såååå mysigt o jag insåg hur mycket jag faktiskt älskar honom. Det var den bästa helg jag haft på länge!
Jag kom på fredagen och på lördagen åkte vi till Lammet & Grisen och käkade,var riktigt gott och det blev mssa goda drinkar!!!
Som den här:

O en sak jag gillade var alla söta kossor:) Jag älskar verkligen kossor,de e så söta!


Att åka hem var inte lika kul:(

Men jag hade min nya söta notebook som jag kunde leka lite med under bussfärden som var 7 timmar plus en extra timme som gjorde att jag missade mitt tåg till västerås från sthlm....men det ordnade sig.

Blev btw igenkänd i Stockholm. En kille går förbi mig o brorsan o bah Hej hur är läget?? Jag bah jo det e bra med en min som visade att jag inte riktigt kände igen honom. Då sa han: Du jobbar i Västerås va?

Det var lite skoj att folk i en annan stad kände igen mig från jobbet, jag måste ha gjort intryck där;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0