Dobbie

Idag är en riktigt jobbig dag, förra tisdagen köpte jag en underbar valp på 4 månader som var det sötaste jag sett .
Jag träffade honom o ägaren när jag var ute på en promenad m  Bamse och fastnade för honom på en gång, på kvällen pratade ja m killen o vi åkte o hämtade honom....
Det visade sig att Bamse inte gillade honom alls o vi bestämde efter nåra dar att sälja honom.
Dobbie heter han och just nu ligger han i mitt knä o myser.
Haft mysiga stunder m honom och det syns att han är mkt lyckligare här än hos sin tidigare ägare och det har varit så mkt bättre att få ha honom här en vecka än att han  skulle stannat hos sin ägare en vecka till.
För ja fick ett samtal igår som inte var så roligt och ja berättar mer om det sen.

Nu ska jag ha lite kvalitetstid m Dobbie innan vi åker till Avesta för att lämna honom till sin nya familj, ett ungt par som verkligen gillade honom o ja hoppas han får det bra där för de verkade riktigt bra.

Sätter ut lite bilder på min baby sen. Kommer må så piss när jag lämnar honom,det e inte det enklaste att lämna ifrån sig en valp man fastnat så vid....
Som tur e kan jag träffa honom någon gång när de bor såpass nära. Får hoppas det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0