Wella Flex Thickening Lotion

Vaknat för ett tag sen,precis käkat frukost och det är väääldigt tidigt för min del:P
Köpte en ny grej till håret igår,som jag såg i Glamour, Wella Flex Thickening Lotion.
Ska göra håret fylligare och ge mer volym. Så igår kväll efter duschen så prövade jag den och så ska man föna håret. Men mitt hår blir skitdåligt när jag fönar, men inte nu,det vart bra och det där med fylligare kan jag hålla med om lite,man känner att det blivit lite fylligare för denna lotion ska ju typ "fylla tomrummen" mellan hårstråna.
Och när du drar handen genom håret närmst hårbotten så känner man att det blivit tjockt.
Så j,jag rekommenderar den,det gör jag men man ska inte hoppas på super fylligt hår, för det ger den inte. Utan som sagt, den fyller ut lite. Sägs också att den ska hålla kvar håret i 24 timmar som man fixat det. Och jag kan nog hålla med om det. Även fast ja gick och la mig en stund efter så är håret fortfarande superrakt,(mitt är ALDRIG superrakt när jag vaknar) så det håller jag verkligen med om.
46,90 kr på Ica Maxi

Ska fixa mig lite för kryssningen nu,lite tidigt men måste för ja ska med syrran o kolla en lägenhet kl 11. Kommer annars inte hinna fixa mig.
Ikväll blir det PARTY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0