Pank

Nu tar jag en liten paus från städandet,håller på och städar mitt rum för de ska komma någon och värdera huset.
Var ju och kollade på en marklägenhet i söndags, den var riiiktigt fin och både mamma och jag blev förälskade. Den var verkligen perfekt. Inte för liten och inte för stor,liksom helt lagom:)
Hoppas vi får det nu alltså:)
Det är en till visning idag så vi får se hur det går! Ska dit med mammas vännina o hennes man så att de kan få ge sin åsikt.
Men tror inget kan hindra mamma från o köpa denna!

Var på stan igår m mamma och syrran,köpte lite underkläder och en supergullig neglige:)
Tänkte kolla efter något till kryssningen H och ja har bokat tills på måndag,men hittade ingent.
Och så kommer jag hem och ska kolla hur mycket ja har på kontot,jag fick en chock!!!
Trodde jag hade ca 1000-1500 mer än vad jag egentligen har så vet inte hur fan det ska kunna bli en kryssning,har verkligen inte råd. Och inte nog med det så betalade ja mobilräkningen idag så där försvann typ hälften av allt:S
Några tips på hur sjutton man får snabba pengar?? Har inte fått mitt skit från försäkringskassa än och lär inte få det denna vecka heller så,idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0