Limofärd och fotografering

Förkylningen håller fortfarande i sig, inge vidare kul alltså...
Inte nog med det så börjar huden bli supertorr runt näsan pga snuvan....
Så nu har jag knapprat c-vitamin och echinacea och druckit massa apelsinjuice och te med honung för halsen.
Sjukt alltså,jag har druckit mer på 1 dag än jag normalt gör på ett par dagar..Så lite positiv är förkylningen!



Det tråkiga är att idag ska syrran,hennes kille,mamma och jag bli hämtade med limo till stadshotellet där vi ska sminkas och fotas! Syrran kom på 7:e plats och fick detta som pris,tyvärr får vi inte bilderna gratis utan måste köpa dem. Det ska iaf bli grymt skoj,,trots att min näsa ser ut som ett stoppljus just nu:P

Har precis duschat iaf,ska sätta i lite thickening lotion och förtorka håret så det blir lite snyggt! Sen måste jag ju välja ut vad ja ska ha på mig...hmm...svårt!

Hörs efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0