Klockrent helvete!

Detta måste bara vara så jävla klockrent!!!
Jag visste exakt vilka kläder jag skulle ha med mig och allt var planerat,men helt plötsligt är mitt bälte borta och morsan säger att hon la det på min säng, det roliga e att den finns ingenstans överhuvud taget.. INGENSTANS i hela jävla huset. Hur är det möjligt?? När jag är 10000% säker på att den låg på stolen, så hemma ska den vara. Men neeej då,morsan är lika smart som vanligt och slarvar bort mina saker..skitbra..
Nu måste ja hitta ett nytt plagg o ha på mig då denna inte går utan bältet!!!!!!!!!!

Åhh jag är så förbannad!



Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

det är alltid lika irriterande när grejer bara försvinner!

2009-09-16 @ 23:35:46
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0