Het kropp och reaklänning

Så lite om helgen då.
Träffade ju som sagt My i fredags så det blev en tripp ut till Hälla och kolla lite kläder och käka korv på Ikea,,haha fråga inte varför:P

Sen så kom mamma o hämtade oss o skjutsade My till sin bror. Jag åkte hem till H. Ingen speciellt dag alls typ.
Jo förutom att jag hade en j***vligt bra hårdag haha:D

På lördagen skulle jag träffa My klockan 10 så gick hem från H runt 9 och kom sen på att bussarna går ju lite knas då det e lördag,så ja fick lite extra tid på mig o fixa mig.

Träffade henne runt halv 11 o sen gick vi in till stan där jag fick träffa hennes brorsa,gryymt lika alltså haha!
Gick runt lite m My o kollade kläder o sånt,hon säger att så fort hon är med mig så shoppar hon,och det tar ja som något positivt,det e ju kul o shoppa!
Gick sen till centralen där vi träffade hennes kille Hugo,trevligt kille.
Träffade upp hennes bror o hans tjej o gick o käkade lunch på Spicy Hot! Åhh vad gott det var,det var ju sp länge sen alltså!
Dock var My tvungen o gå då hon skulle fixa sig för ett bröllop så ja ringde ner H lite tidigare så vi gick till Budofitness där Chris Harnell skulle vara,gryym het kropp den killen har*dräglar*;)

Skulle kolla på ett par nya träningsbyxor och vilken tur för det var halva priset på vissa varor!
Hittade ett par underbara casall byxor, 250 efter rea. Satt hur perfekt som helst överallt,förutom att dem var för långa....Och det tråkiga var att de blir bara fula om man typ har gummisnoddar under o viker in det eller om man skulle sy upp dem,så blev o åka hem utan byxor.
Jag fattar inte att alla lite dyrare träningskläder ska vara så långa för,vad ska vi korta göra?? Nöja oss med ett snäpp sämre eller??


Aja i söndags så åkte mamma o ja ner på stan och skulle kolla på underkläds affären Change men vi fastnade på andra affärer så kom dit precis innan det stängde så hann aldrig prova något.
Hittade ist en snygg klänning på Gina Tricot som ja prövade när den inte var på rea,som ja inte hade råd med då men gissa vad den gick på nu? 49 kr!! Det är ju som hittat!
Så köpte den,en leopardfärgad långklänning,hittade också en söt tröja men har ännu inte bestämt mig om ja vill ha den.Får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0