Halvnaket och efterlängtat besök

Seg update,jag vet men har inte riktigt tillgång till o sitta vid datorn så ofta förutom när jag är hemma så.

Syrran ligger halvnaken i hallen hahaha! Har precis torrborstat och smörjt henne med brun utan sol då hon ska på en videoinspelning på söndag så:)
Och idag är en underbar dag för mig! Kära My från Ostindiefararen är i Västerås så vi ska träffas ikväll! Och äta, självklart då vi båda älskar o göra det haha!
Sen imorgon ska vi träffas för en lunch o jag ska få träffa hennes kille, ska bli riktigt trevligt,hon bor trots allt i GBG,där jag aldrig brukar vara så.
Dock kommer det vara tomt utan vår tredje del,magnus! Det ska ju egentligen vara vi tre,vi har så grymt kul tillsammans. Det tråkiga är att vi alla bor på olika ställen,My i Göteborg,Magnus i Lund och jag i Västerås. Toppen va?

Aja ska kolla till henne nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0