Från stort o fint till litet o skit

Åhh har precis kommit hem från stan o e helt slut...
Imorse när jag vakna var jag supersnuvig o hade ont i halsen,riktigt roligt..
Skulle iaf träffa syrran o åka på stan så gick hem o fixa mig och tog bussen ner o träffa henne o hennes kille.
Kikade runt lite o så,sen till arbetsförmedlingen för underskrift...så jäkla drygt,där har vi suttit i typ 15-20 min o väntat o sen kommer en kärring o säger att dem under 25 inte får sitta där utan måste gå till sina handläggare,så vi letade efter dem men de hade gått för dagen så en annan kärring säger att vi måste gå ner till servicecenter..grejen e att de stängde om typ 15 min så vi hade aldrig hunnit få underskrift.
Så jag gick o frågade någon annan och tack gode gud så fixade dem det. Nu blev jag också sugen på o få ny handläggare då denna var tio gånger bättre än min:D
skjutsade  hem syrran på cykeln och anledingen till att jag är helt slut är för att jag är som sagt snuvig som fan o kan knappt andas genom näsan,så får andas genom munnen vilket blir jobbigt när jag cyklar,,så det var inte LITE varmt:P


Morsan e också sur på mig,,,vi ska flytta..till en LÄGENHET, jag hatar lägenheter och det kommer bli en jävla omställning o flytta från en typ 7rummare med 3våningar till en sketen lägenhet med 3 rum. Och just denna lägenhet mamma kollat på suger, den SUGER. Jag vill ha en annan som är mycket bättre men nejdå,,så hon sa idag att vi skulle kolla på den lägenheten hon budat på. hon har redan sett den men inte jag..så ja sa bara nej jag vill inte. Då blev hon sur och sa att ja alltså inte ska bo där? Jo det ska jag men ja kommer ändå hata den,och när jag sa så blev hon skitsur o la på..
Men vafan seriöst jag tycker det var en hemskt lägenhet på ett tattarområde,orka bo där o behöva ha pepparspray i fickan jämt liksom....:S



SKIT!!
Kom på att jag glömde min köttfärs i syrrans killes väskan....ÅHH!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0