Visning

Det finns sådana människor som man bara inte kan gilla,som irriterar en och har brist på respekt och är hänsynslösa. Det går HELT bort för mig,kunde inte somna om igår så var vaken o spelade på mobilen till kl 2.30,,skitkul!
Sen vaknade jag kl 07.15 och klädde på mig och GICK hem med en liten resväska och påse,för att en viss person skulle dampa loss om ja åkte med dem i bilen.
Aja skit samma,orkar inte ödsla energi på sånt.....

Skulle egentligen till min gudmor idag m morsan o her lovely dejt;) Men han fick ett viktigt möte  vilket faktiskt var supertur, för ca 20 min efter att de pratar klart så ringde mäklaren och sa att det är någon som vill se huset tidigare och kommer idag kl 13.00. Tror det kan vara hon ja hade på arbetsförmedlingen sist,för hon var intresserad o ville komma tidigare.
Så nu springer ja upp och ner o bär och kånkar o är helt slut:P Vilken tur att jag inte gick till gymmet imorse då!

Fick nycklarna till lägenheten igår också.Och tittade på taperter o grejer, hittade några vi gilla så får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0