Storshopping

Åh så skönt, har precis kommit hem från en jobbig dag...
Igår var jag på stan, hade intervju med Röda korset för deras flyktinggrupp och sen skulle jag kolla lite på kläder.
Hittade en jättesöt tunika på HM som bara fanns i 36 men la undan den ändå,ville att H skulle kolla på den,behövde en åsikt men han orkade inte. Så jag fortsatte mot scorett där jag visste att det fast ett par suuperläckra skor men fastnade inne på Bianco. Prövade ett par högklackat och fastnade för dem,satt o vela i ca 40 min på om ja skulle köpa dem o vilken färg...Blå eller rosa..
Jag har ju en blå jacka ja inte riktigt vet hur jag ska matcha,så den blå skulle vara bra,men å andra sidan har jag en rosa väska ja har svårt o matcha....Så det slutade med att jag gick ifrån Bianco med båda två:P
Fick också hem två läppglans från Makeup store:)
Idag åkte jag ner på stan för o kolla tunikan igen o se om den fanns i en större storlek på Hälla för att jag ville ha den liiiite längre,och vilken tur,de hade en kvar så det var bara att sätta sig på bussen o åka ut dit haha:)

Den passade perfekt så jag köpte den och så lösfransar och en hårspray,, storshoppare idag:P haha:)
Träffade Hs mamma på Hälla och åkte hem med henne,men först en sväng förbi systemet för lite dricka tills ikväll, till After Worken på BMB.
Hämtade upp H från skolan,gullet hade tagit med några gobitar till mig:) Så söt:)
Men han ska inte med ikväl..tråkigt nog,menmen.


Ska fixa iordning mig och så,tagga till lite:P Visar bilder på alla saker imorn.
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0