Sova på golvet

Mina uppdateringar här är väldigt dåliga jag vet.
Ska ta en sammanfattning av veckan som gått,massa kul som hänt.

Sover isf hemma idag,H började skolan idag o jag pallar inte att vara där just nu när han börjar så tidigt,kom dock precis på att ja kanske ska palla det. För vi har ju fått den där lägenheten i inlägget under,vilket betyder att vi börjat packa en del.
Och syrran o hennes kille flyttade ju till sitt så de fick min säng,och min moster fick deras säng..Vilket betyder att jag inte har en säng att sova i....vilket betyder att ja får välja mellan soffan o golvet....
Hmmm och detta måste ja vänja mig vid resten av tiden då ja ska sova hemma oftare.. hur ska detta gå?

Funderar också på vad ja ska göra imorn,till gymmet o gå vet jag,o träna ben,pallade inte o träna med H idag. Börjar blir så irriterad bara....

Får se vad jag hittar på efter det....

Kommentarer
Postat av: Jill

Heeej! :D Jag har fler bilder.. kan kolla om det är några bra! :) va hade du för frisyr och kläder?

2009-10-13 @ 08:50:14
URL: http://jiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0