Skogsvandring

Gud vad skönt!
Har precis kommit in från en 30 min promenad/skogsvandring.
Satte på mig lite idomin på läpparna,haha jag såg ut som en fjortis:P Men det är skitbra när det är så kallt ute,sen började jag bara gå,någonstans,inget mål utan bara att gå.
Så jag hamnade ute i skogen där jag fick gå i mossa och sten:) riktigt mysigt faktiskt,helt tyst och frisk luft!
Ska nog ändra min uppfattning om att gå ut o gå själv.
Ska försöka göra detta varje dag nu..
Pappa ringde också mitt i promenaden,vi skulle träffas på fredag men vill inte träffa honom samtidigt som syrran så sa att ja kan träffas imorn ist, o det gick ju bra.

Och min mobil är cp,kan inte skicka ett enda sms från den...suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0