Morgongym och Socsvin

idag har jag varit riktigt RIKTIGT duktig! gick upp 07.10 med H och satt med honom när han käkade frukost,själv drack jag ett stort glas kaffe. Mysigt o sitta tidigt på morgonen m H vid matbordet.han e så söt när han precis vaknat haha:)
Han släppte av mig på gymmet,kändes lite annorlunda o vara där kl 07.45 på morgonen men äsch, ska man så ska man:)
Redan någon på gymmet när jag kommer,och så helt plötsligt får man ett superglatt godmorgon från ingenstans vilket jag tycker var riktigt trevligt:)
Slänger av mig jacka o halsduk(svinkallt ute) och börjar gå,var riktigt skönt faktiskt,blev intensivt i ca 20 min sen lite stretching och "spring på plats". Var helt slut efter!
Skönt o svalka sig på hemvägen iaf.

Ringde också soc imorse då ja var där för 3 veckor sen och skulle få pengar, och jag säger såhär, Soc kan ta sig i häcken!! jag är förbannad på dem där jävlarna..fattar inte vad fan dem tänker med.
Hon säger åt mig att jag fått avslag för att jag inte skickat med ett papper, WTF det kunde du inte sagt för 3 veckor sen,,nej just ja, du var ju på semester... Hallå ska jag behöva vänta och få avslag för att idioten är på SEMESTER!! Min pengar då?? Helt sjukt hur det där funkar alltså, så nu måste ja skicka en överklagan med de pappret jag glömde skicka med och vänta på ett nytt beslut,vilket betyder att jag förlorade 3 veckors pengar.....åhh vilka svin ni på soc är alltså,,,åhhh finns inga ord för hur förbannad jag är just nu!!!!
Det här är typ jag:
Skulle vilja slita huvudet av idioterna som sitter o tar semester och låter oss som behöver pengar sitta och vänta för att dem ska njuta arrrgghhh!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0