Hård soffa

Då har man precis ätit frukost(!) har stått i duschen bra länge plus att det inte var så himla skönt att sova på soffan.
Så blev dåligt med sömn,kl 8 när mamma gick så sprang jag upp o la mig i hennes säng haha:) Så sov till 11 vilket var gryyymt skönt,välbehövligt.

Städat bort lite kläder och fixat garderoben lite,snart dags att packa ner kläderna och kasta min garderob så.
Finns typ 4 st i mitt "nya" rum i lägenheten så det ska bli gaaalet skönt!
Kunna dela upp finkläder,slappa kläder o allt sånt.
Syrran är påväg hit nu,ska ta en promenad med henne och hunden Theo sen funderar jag på att gå till gymmet,ska försöka gå varje dag nu när H går i skolan o allt.

Pappa ringde mig imorse föressten,han flyttar till Malta nu på söndag så,han hade bokat hemresan i januari och sen en återresa i februari och undrade om jag ville följa med tillbaka i februari då han fick nå extrapris för att han reste så ofta. 218 kr t/r. Tyvärr var jag tvungen o säga nej då jag kanske börjar plugga 11 januari. Så får se hur det blir med det,är inte ens säker att jag kommer in då jag har ett slutbetyg,störst chans för de med samlat betygsdokumen som kommer in på sånt. Men håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0