Tävling- Produkter värda 500 kr!


Vill du vinna fina produkter så har [Market2Member] en tävling från [Beauty Planet] till ett värde av 500 kronor!

Beauty Planet
är sveriges ledande skönhetsbutik på nätet.
Jag är själv medlem på [Market2Member] då jag tycker det är superbra att få tillbaka pengar när man handlar.

Vad krävs för att delta?
- Du lämnar en kommentar i detta inlägg, med ditt användarnamn på Market2Member, är du inte medlem kan du bli det kostnadsfritt [här]. Jag behöver ditt användarnamn om just du skulle vinna.
- Lämna också epostadress och/eller bloggadress  Så att jag kan nå dig på något sätt om du vinner.
-Skriv också vad du helst skulle vilja vinna från [Beauty Planet]

Vill du ha en extrachans att vinna:
- Länka då till tävlingen på din blogg! Med bild och texten:
"Jag är med och tävlar om skönhetsprodukter från [Beauty Planet] i sammarbete med [Market2Member] hos [Tiintiin]! Var med du också!"

I slutet av vecka 48 avslutas tävlingen,
då det utses en vinnare från [Market2Member]!

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Oh, jag är med och tävlar =) Mitt användarnamn på market2member är samma som mailen i denna kommentaren =) Jag har även skrivit ett inlägg om tävlingen --> http://annaviktoria.wordpress.com/2009/11/09/jeahj-one-i-like/

Om jag vinner kommer jag plocka ihop lite olika sminkprodukter att jobba med (jobbar som mua) bla en lancome-mascara för 129:-

2009-11-09 @ 16:07:38
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack, men nej tack...

2009-11-17 @ 01:08:21
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0