Hårmodell- Matrix

Liten snabb update,var på uttagning för Goldwell hårmodell i måndags.
Blev uttagen som uppsättningsmodell,som vanligt!Har också varit hårmodell för Matrix den 1 okt,uppsättning och också för Paul Mitchell den 6 okt,uppsättning.
Skriver om MAtrix här så tar jag de andra i ett annat inlägg sen

Blev färgad på Matrix visningen i en mörkare nyans på håret,Coca Cola hette den:P
Var en rolig visning,dock var ja för "mullig" för deras kläder,,skitkul...men som tur var hade jag med mig egen klänning,långklänning i leopard som passade in så. Slutet gott allting gott:P Började med att jag kom kl 08.00 på visningsdagen och satt o vänta o snacka m de andra och sen färgade dem håret,föna,vi käkade mat,blev sminkade...Inte precis snyggt sminkad med tanke på kläderna,kunde gjort det bättre själv. Men men, frisörerna var underbara och vi hade skitkul. Visningen hölls på Aros Congress Center i Västerås.
Lite bilder från Matrix.
Färgen: Före

Färgen: Efter+förberedelsen på uppsättningen
Här är frisyren från olika vinklar,dock har ja ingen på hela outfiten.


Jag blev fixad på scen och jag kan ju säga att det var inte lätt att sitta o se glad ut hela tiden då frisören satt o tryckte in hårnålar rakt in i huvudet på mig så det kändes att dem skulle åka igenom vilken sekund som helst,trodde nästan det skulle börja rinna blod från skallen haha:) Men kul var det!
Fick Matrix Shampoo o balsam men tar en recension av alla märken sen.

Kommentarer
Postat av: Matilda Andren

ÅÅg vad roligt, du hade verkligen fint hår :)

2009-11-11 @ 12:26:27
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: Sabina

snyggt ;D

2009-12-19 @ 21:04:51
URL: http://mypastandpresent.blogg.se/
Postat av: En modells & statist liv

inegn faara, dte var en spontan sista minuten bilder :)

2010-05-19 @ 16:41:38
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0