Bort från allt

Usch kl börjar närma sig 03.00 och jag kan inte sova. Gick och la mig ett par timmar men sen gick det inte mer...Kan verkligen inte somna.
Känner mig så jävla ensam...och allt känns så himla tomt. Mörkret och tystnaden runt omkring gör ju saken inte bättre, känns bara mer ensamt då..Som om det bara är ja som står kvar i en kolsvart värld! Varför kan man inte spola tillbaka tiden?Ta tillbaka allt,ändra allt skit.Alla dumheter,klantiga och sjuka jävla saker!!!!!!!!
Vill bort,bort härifrån,spelar ingen roll vart fan då..bara bort. Bort från verkligheten,ensamheten,sveken och skammen! Varför kan man inte bara gräva ett stort jävla hål och bara försvinna?? Det är precis det jag behöver just nu! Ensamheten ekar i mig,så fort det blir mörkt o tyst så blir det bara ännu mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0