Sol

WOW måste jag säga, dagens väder har ju varit helt underbart!!!
Är sommaren här för att stanna??
Hoppas det..
Imorse åkte iaf H och ja tillsammans ner på stan för jag skulle till Jobbcoachingen..suck....
Satte och lyssna på massa snack om CV och meritförteckning och blablabla, sånt man hörs förut liksom..
Sen hade vi rast i typ 2 timmar så då satt jag och läste  boken jag fick av pappa igår.
Yrke: Världsomseglare  av Lars Hässler

Riiktigt bra måste jag säga,, iaf om man e lite intresserad av segling och så. Han skriver om hur det är att segla med betald besättning,Hippiebåten Sofia och massa annat.
Fick fler böcker av Lars som är fortsättningen på denna bok...
Ska iväg till gymmet nu men skriver mer sen,, har en liten rolig sak att berätta sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0