Redhead vs Black

Imorse gick jag upp riktigt tidigt , kl 8. Jag som tänkte ha sovmorgon idag:P
Åkte ner på stan med H och sen gick vi till Jobbchansen på arbetsförmedlngen kl 11. Men självklart var ingen av företagen intressanta så vi sket i det och åkte hem.

Eftersom det är sååå sjukt vackert väder idag så satte jag på mig bikinin och la mig utanför och sola! Så himla skönt!
Fick ett litet problem med min brun utan sol så ,,ja..jag är helt enkelt randig hahaha:D Jag rekommenderar verkligen inte Natusans  BUS.

Har precis käkat lunch, en rätt sen lunch och ska snart ner på marknade här i Västerås.Inte så intressant men man går varje år så, what the hell:P
Ska gå m Hs kompis,hans dotter och  tjej. Hoppas vädret håller sig,, finns inget som tyder på annat iaf:)

Funderar på att färga håret svart istället för att få det rödare nu till sommarn, och sen till hösten bli röd....
Hmm vad tycker ni??
Har riiiktig beslutsångest...
Aja ska sätta mig på balkongen en sväng nu,, inte sitter man inne idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0