Pastasås

Idag var jag på jobbcoaching på adecco igen...dock bara halvdag så det blev 9-12.¨Så himla tråkigt verkligen,sitter och lyssnar på en tjej som pratar om mål och motivation ,sådana saker man redan vet. Sen måste hon prata saktare för en utländsk äcklig gubbe inte fattar vad fan hon säger och sen när någon ska säga något så fattar man inget för då är det ett finne som knappt kan tala ren svenska....man blir irriterad och uttråkad där...usch...

var iaf och kollade på skorna idag igen haha:) Fast denna gång utan strumpbyxor för att se hur det ser ut..riktigt sugen på dem faktiskt.
Prövade också en massa klänningar på Lindex,hittade en svart som jag verkligen älskade.Får se när jag får pengar..

Träffade sen H och åkte till Ica på bäckby och inhandlade lite lunch,blev en burk champinjoner och  en burk pastasås med ricottaost i.
NEJ jag åt inte bara det haha:P
Gjorde en gryyymt god lunch alltså!
Tog 50 g fullkornsspaghetti
1 burk tonfisk(i vatten,hade bara det)
1 liten burk Champinjon
½ burk Pastasås

Kokade spaghettin, stekte champinjonerna med lite svartpeppar och hällde i pastan,sen stekte jag tonfisken lite lätt med peppar och hällde i pastan sen kokade jag upp det med pastasåsen och kryddade med basilika.. MUMS kan jag verkligen säga:) Dock har pastasåsen lite grynig konsistens för att det var ost i, men ska pröva någon annan smak någon gång:D

Suttit och spelat NFS nu ett tag men mitt i allt blir det massa grafikbuggar så då blir jag bara förbannad då detta resulterar i att ja blir tagen av snuten...grrr

Ska ta och kika runt lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0