Modevisning

Vaknade imorse kl kvart i sex och trodde den var typ nio eller nått...somnade iaf om sen ett tag och vaknade runt 10 för att smsa pappa och kolla om han hade tid att ses idag..
Men han visste inte och så att vi kanske kan ses efter 1-2..Så jag la mig igen och sov en stund med H bredvid mig:) Mysigt:)

Sen i så blev det iaf frukost och så ringde jag pappa runt 1 men han hade inte tid att ses så vi kanske ska ses imorn på stan ist.. Skulle gå m mamma på stan imorn också så...hmm får se hur det går:)
Tänkte iaf köpa skorna imorn.

Skulle iväg på en Aloe Vera makeup kväll i köping kl 6 med mamma men orkar nog inte gå..Mamma e dock redan i köping men tyckte att ja kunde stanna hemma, kanske blir att hålla syrran sällskap när hon ska fixa hår o smink till modevisningen ikväll. Ska kanske gå och kolla på den på Silk ikväll, börjar väl runt halv tolv,tolv så ja ska nog dit innan 11 BARA för modevisningen..aldrig att jag skulle gå till Silk annars.  Fri entré till 23 så klart man går dit innan:)
Tänkte åka ner på stan och lämna lite papper men postar nog dem istället..
Är så seg idag..men måste ut på en promenad iaf..minst 30 min så får se om det blir jag o hunden eller H jag och hunden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0