Hemma från gymmet

Så nu e jag tillbaka från gymmet.

Efter jobbcoachingen så gick jag till försäkringskassan för att lämna ett papper sen gick jag till mamma som skulle klippa sig hos en kompis...
Hon ville göra en uppsättning på mig efter att hon klippt mamma men vi hann inte.. Sanna är inte utbildad frisör utan går frisörlinjen just nu så hon skulle väl träna på uppsättning..
Iaf så blev mamma grymt snygg i håret och såg såå mkt yngre ut:P
Jag fick mina toppar klippta också..väääl behövligt kan jag säga. Ska köpa ett rött schampo som har en lätt färgande effekt så jag blir liite rödare i huvet iaf:)

Sen nu till dem roliga sakerna som hänt idag. Jag har ju fått rätt så långt hår nu,, en bit under brösten,ska spara ut det mycket mer.Så Sanna frågade om jag vill vara hennes Gesällmodell för långt hår.. Klart man ställer upp på det och det är ju trots allt nästa år tror ja, så då har jag nog fått liite längre hår iaf..:D
Ska bli kul faktiskt.

Sen så måste jag bara berätta.. Idag när jag loggade in på bloggen hade jag fått en kommentar.
Där stog det att jag vunnit en tävling på en blogg, och att priset var.....en dildo....hahaha:D Det var väl trevligt va?? Eller vad säger ni? haha:) Kul iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0