*Hemligt*

Idag har varit en riktigt mysig dag,förutom att jag vaknade av att arbetsförmedlingen ringde och ville att jag skulle börja på jobbcoaching på Adecco, måndagar och onsdagar 9-15. Får se hur det blir ska lära mig hur man söker jobb och så vidare.

Iaf, H och jag käkade en liten frukost innan vi åkte ner på stan och arbetsförmedlingen för att sen ta och käka lite lunch på Spicy hot, snäll som jag e så bjöd jag H på lunch idag:D haha
Träffade också Kajsa på Spicy då hon var i stan idag. Hon  hade smsat mig imorse men hon verkar inte ha fått mitt sms....

Gick sen på stan och kikade lite på kläder,hittade en jättegullig body på Gina som ja e sugen på..Men magen måste bort först:P

Suttit och spelat Need for Speed Undercover ett tag men det går åt helvete så H får försöka, blir bara grinig när det blir massa grafikproblem och svårt o köra haha:P

Sen blir det ett ryggpass lite senare...
Håller verkligen tummarna för *hemligt*, vakar telefonen som en hök och hoppas få ett samtal....Håll tummarna för mig så får ni kanske veta vad det är:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0