Grymt stolt över mig själv

Idag så var H och jag med hans kompis J och hans familj och käkade lunch. Ja skulle inte med men snäll som ja e så följde ja m ändå för Hs skull..
Blev i kinabuffé på Choys, åhh vad jag har saknat sushi!!
Det första jag gjorde var att fylla hela tallriken med olika sushin:)
Gott var det iaf och så blev d banan o glass till efterrätt innan jag gick mot stan för att möta upp syrran och H åkte hem till J.
Skulle köpa skorna i förra inlägget men syrran hade ångrat sig om det vita och kollade andra skor.. sen hann klockan blir 16 och då stängde ju affären så blev inga skor köpta idag...
Skulle träna idag men hade så galen huvudvärk så vi sket i det idag...

Just ja,, jag är grymt stolt över mig själv idag,H och jag var på Willys för att han skulle handla Pepsi och jag var sååå sugen på chips...men efter mycket om och men gick jag ifrån chipshyllan och köpte ett packet russin ist!
Min självdisciplin kanske börjar bättra sig!!! Grymt stolt e jag över mig själv iaf:)


Precis kommit hem från Maxi, var o hämtade Hs morsa sen handlade vi lite..ja köpte en minimjölk så ja kan dricka min proteinshake...
Skulle käka middag nu men H e ju dum i huvet som vanligt...Han visste att jag skulle käka men ställer sig och kokar bulgur till sig själv vilket betyder att jag inte kan koka till mig sen eftersom ja e hemma hos honom o inte kan slösa på elen.....Så här sitter jag...matlös och hungrig...kul....

Det är jag själv som tycker det så NEJ det är inte han som bestämt det så du "Anonym"som skriver ,är du för feg för att skriva ditt namn så skit i att skriva överhuvetaget okej?? Innan du vet fakta

Är det någon som vill köpa ett par skor på Skopunkten imorn eller i helgen? Syrran skulle ju köpa ett par så vi kan ta del av erbjudandet ta 2 får billigaste för halva priset....Men nu har hon ångrat sig och vet inte om hon ska köpa några skor där....Så jag måste hitta någon annan som vill köpa om inte hon gör det...Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0