Fotohelg

Riktig bloggtorka här:P

Ska ta en liten update på helgen..
I fredags gick jag upp runt 11 och tog med mig hunden och gick ut på promenad kl 11.30. Ringde syrran för att kolla om hon skulle med och vilken tur,för hon satt hundvakt åt Nike, så Bamse fick träffa en flicka:P Gissa om de båda vart glada och jag är grymt stolt över honom som var så pass lugn:) Så vi var ute och gick i typ 2 timmar sen gick vi hem till H och hämtade honom och gick till ängen och lekte med vovvarna:)
Sen var  vi bjudna på 35års fest,som vanligt kommer vi sent...tänkte inte säga vems fel det var...men ni förstår nog..
Aja det var iaf helt okej..inte så jättemkt folk man kände men trevligt var det:)
H vad så himla grinig så han stack tidigt och sen vart det massa skit o blabla så jag åkte hem runt 2 tiden,mamma var snäll som hämtade mig mitt i natten:P
Sov iaf hemma då.

I lördags så ringde min gudmor och fråga om jag ville följa med på stan och äta då hon skulle in till Västerås,så mamma,gudmor,gudsyster och jag åkte ner på stan,gick runt lite och sen satte vi oss och käkade på Saffets. Så det var en mysig dag,efter lunchen åkte vi och  köpte lite bakelser och åkte hem och fikade. Sen gick jag hem till H som vart och målat ett hus hela dagen och käkade middag och tog det lugnt. Sen åkte vi ut och fota en sväng på kvällen, dock var ljuset dåligt så vart inte så bra bilder.

I Söndags så skulle H fortsätta måla huset så vi tog med oss hunden och åkte ut,så jag kastade pinne med hunden och  satt o sola medans H fick måla:P
Fikade också en stund imellan sen kommer Filip,Hs systerson så då leker han och jag med Bamse och sen blev det lunch,, gryyymt goda pannkakor och fattiga riddare...Skratta inte men ja har aldrig någonsin ätit det:P Visste inte ens vad det var hahaha:)
Sen åkte vi hem tog det lugnt sen när solen började gå ner åkte vi hem till mig, hämtade lite kläder,körde förbi sippan och köpte kebabtallrik(tjockisvarning:P) sen åkte vi ut till strömsholm och fota lite...
Fick en hel del riktigt snygga bilder men wooow vad det var kallt att stå i ån...fötterna tappade iofs känseln efter ett tag så haha:) H e grymt duktig på att fota, ska lägga upp lite bilder sen.

Blev träning sen efter detta,Biceps & triceps,, gud det känns verkligen att  jag inte har tränat på evigheter,, grymt svag och blev trött efter bara några sätt. Men skönt att börja träna lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0