FH utbildning

Riktigt dålig uppdatering det vart här sista dagarna,, men just  nu e mitt liv så jäkla tråkigt så det finns nog ingen mening med att skriva om det:P

Mestadels suttit hemma hos H och glott på tv eller nått skit..mycket grillning har det blivit iaf...

Aja imorn händer något som ja sett fram emot, första dagen på  FH utbildningen::) Ska bli grymt kul! Dock ska mamma inte med utan hon har ångrat sig och ska inte börja...trist menmen,,förstår henne.
Håller på och installerar Need for Speed Undercover nu på Hs systers dator,då hans bärbara inte e här. Så får se hur kul det är:) Gillat tidigare NFS spel så denna lär nog vara grym!

AJa nu ska ja sluta tråka ut er som trots mitt tråkiga liv just nu fortfarande kommer in och läser....hahaha:) Nej men god natt så skriver jag lite om imorn när ja kommer hem:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det spelet är riktigt grymt :)

2009-05-07 @ 02:07:13
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Petra

Det spelet går varmt här hemma. Sambon är som klistrad. Jag har inte testat och är väl inte jätte mycket för spel.

Vi får boka in en träff snart. Hur har du det på måndagar eller torsdagar? Dessa dagar passar mig bäst då jag jobbar i Sala de dagarna.

2009-05-07 @ 19:59:59
URL: http://peplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0