Dubbelvikt m plastfiber

Glömde skriva här igår...
Pappa ringde imorse och sa att vi skulle ses vid en båt han håller på att jobba på..
Så tog bussen runt 13 ut till hamnen och träffa pappa:)
Guud vilken båt han jobbar på...En motorbåt med galen inredning, allt var digitalt och sängarna var otroliga!!!

Fick iaf hjälpa honom lite då han inte kom åt ett ställe så smart som jag är så kröp jag ner i hålet med huvudet före och låg nästan dubbelvikt och stoppa in huvudet i ett hål.. Måste sett liiite komiskt ut uppifrån hahaha:D
Hjälpte iaf farsan att borra lite och sen när jag väl kom upp från hålet så kliade hela kroppen..
Dum som jag är hade jag krypit ner i hålet med linne på mig, och väggarna var gjorda av plastfiber så det kliade ju bra mycket när jag kröp upp.
Nu förstår jag varför vi inte fick krama pappa när han kom hem på kvällarna när vi var små...Då skulle vi ha kliat sönder oss:P

Aja tog iaf en paus och tog en promenad till fiket och köpte en mjukglass. Grymt gott i det varma vädret..

Sen  gick vi till båten och jag fick lite böcker av pappa sen gick vi till den andra båten och sa hejdå sen tog ja bussen hem till H.
Var så varmt ute så jag satte mig ute och började läsa en bok pappa gav mig, Yrke: Världsomseglare av Lars Hässler.
Men efter några minuter så försvann solen och ett gigantiskt mörkt moln kom...så det var bara att gå in igen.

Blev träning också på kvällen. Rygg, gick rätt bra faktiskt!
Sen kom jag hem och kära mor hade lagat mat!! Så hungrig som ja var så var det ju passande:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0