där skönk hoppet

Idag har varit en lite smådeppig dag....Uttagningarna som jag pratat om tidigare som var hemligt blev iaf klara idag....Och självklart kom jag inte med...jag som hade hoppat galet mycket på det. Skulle varit en dröm som blev sann..menmen thats life.. Dock förstog jag nästan att det bara var vänner till anordnarna som skulle bli uttagna, och visst hade jag rätt,en hel del av dem var det. Och inte nog med det så var nästan alla i toppenform så de har ju knappast mycket att slipa på....Så rätt förbannad är jag nu när jag sitter och kollar på hur deltagarna ser ut.......

Det jag pratar om är Talangjakten 2009...12 deltagare får under 6 månader hjälp med träing,diet och kostrådgivning för att komma i sitt livs form för att sedan gå upp på scen på Luciapokalen i December. Jag ville tävla bodyfitness men som sagt så blev jag inte uttagen...så självförtroendet sjönk ju en jäävla massa när ja fick veta...menmen...
Ska försöka klara detta med hjälp av H ,visa att jag också kan. Ja ska fanemej klara detta!!


En roliga sak idag var iaf Förstahjälpen utbildningen.. Fick lära oss hjärt och lugnräddning och defibrillering och förband... Hur kul som helst!! Och inte nog med det fick jag mitt Första Hjälpen certifikat.. så nu är det bara kris och medmänskligt stöd,riktlinjer och rödakorset kunskap som saknas sen får jag gå ut på uppdrag! Så något kul förde iaf denna dag med sig.....
Fick dock gå halva vägen hem då jag missade bussen med bara någon minut.. suck:P

Aja nu ska ja sätta mig och spela och ta ut min agression på NFS...

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Tack för dina ord, dom gjorde mig glad.

Du menar Lustjaktsbilden?

Jo, kanske skall göra den mindre, eller ta en annan som är mindre ... tack för tipset.

2009-05-15 @ 09:37:23
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0