byebye matlåda

Igår var det så otroligt fint väder,riktigt skönt faktiskt.
Men självklart kunde jag inte njuta av det, satt i en bil halva dagen och åkte runt och handlade...hmm värdelöst..
Sen så gick jag till mammas jobb för en arbetskollege fyllde 60 så hade köpt en liten present till henne:)

Sen åkte H,jag och hans morsa iväg till Svanå och fiskade...haha för att komma ner till fiskeställe måste vi gå genom en kohage,, så man måste krypa under stängslet för att komma in.. Kossorna stog och kolla på mig när ja kröp under och när ja var på andra sidan,alltså inne i hagen börjar de gå mot mig,, sen helt plötsligt börjar dem springa mot mig...haha gissa om ja sprang och kasta mig under stängslet??
haha det var så komiskt för sen så när jag väl var ute ur hagen stannade dem och kollade på mig..haha:D

Kom iaf ner en annan väg men fiskelyckan var inte så stor...fick lite mört och aborre men annars inget...
Så åkte hem till H och tog det lugnt...Sen lagade jag lite käk och matlåda tills idag och sen drog vi till gymmet en snabbis..

Väl hemma hos H var min matlåda borta....då hade hans mamma ätit upp den..Så det var ju det....
Dock så lagade de ny mat men bulguren var ju helt jävla sönderkokt och köttbullarna ljusa,okryddade och ingen stekyta,,Torra var de också...
Så det sket sig verkligen med lunch idag...
Har iaf en melonhalva att äta....
Alltså jag fattar inte varför killar väljer sina morsor före sina tjejer...jag tycker det e helt jävla sjukt....Förstör ju liksom bara..


Aja sitter iaf på Jobbcoaching nu.. Skittråkigt,jag e grymt uttråkad..Vad fan ska man göra resten av dagen??
Allt de säger här visste man ju förfan för länge sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0