Adecco

Så igår var det första dagen på Jobbcoachingen på Adecco, klockan 9 på morgonen...
Till min förvåning var det inte alls jobbigt att gå upp och åka dit..förutom att H lovat att skjutsa mig men som vanligt blev det inte så.. Så jag tog bussen ner dit:( Aja väl där så berättar de vad som kommer hända och vad vi ska göra under dessa & veckor. Lite om mål och motivation,CVskrivning,"träningsintervjuer" och allt som hör jobbsökandet till...
Men guud vad det finns för folk med,,en man som ser ut som en ex knarkare,en kille som har tatueringar över hela kroppen,håret ner till stjärten och armband som täcker hela armen,,en gubbe men ofräscha kläder,cowboyhatt,pratar dålig svenska och är sjukskriven. Ja,,vissa har ju inte så himla bra förutsättningar till jobb här kan jag ju säga:P

Menmen,,fick iaf fylla i lite papper, intervjua den som satte breve oss,kändes som första dagen i skolan hahaha:P

Aja åkte hem till H sen och kollade på TV och mös:)
Sen ringde jag syrran som skulle till Willys så jag fick åka med ut dit och handla lite middag,.
Blev tyvärr ingen tränings igår..H orkade inte så...Och jag hade en så gryyym träningsvärk i armarna så jag visste inte vad ja ska göra:P

Dock sitter den fortfarande kvar idag så..:( Tur att vi bara ska träna ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0