Vårigt värre

Äntligen så vaknade jag tidigt för en gångs skull:P
Kom upp kl 9 imorse men låg kvar i sängen och mös med Dallas(min katt), såå galet mysig och var idag, märks att hon saknat mig. Och vilken sömntuta hon är, har tagit lite söta bilder på henne som jag ska lägga ut när jag hittar mobilkabeln.

Tog en lite lätt frukos,yoghurt med banan och sen ett glas C-Vitamin. Var inte så hungrig.
Kollade lite på tv och sen så gick jag tidigt till killen för en gång skulle,var jätteskönt att ta en promenad till honom,Varmt men inte för varmt utan verkligen sådär vårigt!  Åhh vad jag längtat till våren, så man slipper bylta på sig massa kläder och så...våren är meer än välkommen för mig!!

Så vi har nyss käkat lunch, blev bulgur och gyros för mig, riiiktigt gott.
Ska kanske ut och köpa guldfisk idag till Persisknyårs bordet,eller så gör vi det imorn det får vi se,
Nu ska jag ta och kolla på Grillad med killen,vet inte alls vad det är för något men han säger att det är kul,, så ja..vi får väl se!!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0