Våren är här för att stanna

Tror nog våren är här för att stanna faktiskt, dock var det lite väl kyligt idag.
Killens kompis ringer kl 11 och frågade om vi skulle med och äta lunch så det var bara och slänga sig upp ur sängen och fixa sig...Hade oootroligt ont i knät imorse, vet inte riktigt varför.Hoppas det onda inte börjar komma tillbaka bara för då blir jag förbannad.

Åkte iaf till Ikea och käka lunch, fråga mig inte varför de blev just där:P Men gott var det iaf!
Sen åkte killen och jag och köpte 2 guldfiskar,en till mamma o en till min moster, älskar att köpa guldfiskar såhär till Persisk nyår,tänker liksom tillbaka på när man var yngre!!
Så imorgon så blir det middag och besök av kära kusin:D Åhh vad kul det ska bli att träffa honom..

Nu ska jag ta och spela lite innan jag går hem, ska fixa lite bilder då och lägga ut imorn eller till helgen..
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0