Personbästa!!!

Har nyss käkat middag med mamma,lagade middag åt henne idag. Blev en hel  kyckling i ugn och glasnudlar m persilja,purjolök och jordnötsolja med malda kikärtor. hehe kom på det receptet en kväll när jag skulle sova(?) så prövade på det och guuud vad gott det blev!!

Var och tränade innan middagen också,ett ryggpass. Gick hur j***vla bra som helst,är galet nöjd!!
Trodde aldrig jag skulle klara det men jag slog personbästa i marklyft!!!!
Brukar köra på 30 kg men killen sa åt mig att pröva lite tyngre så gick på 40 kg och körde det *7(!)
Helt underbar känsla allstå blev så sjukt glad:D 
Så tyckte han jag skulle prova PB med 1 repetition så han satte på 50 kg på stången och jag klarade det perfekt så vi satte på ytterligare 10 kilo,så jag var få uppe i 60 kg marklyft. Stod och taggade mig själv och så böjde jag mig ner, tog upp stången OCH KLARA DET!!!!
Så nu har man klarat 30 kg mer än vanligt!!Wiie:D

Såhär såg dagens pass ut.
RYGG
Marklyft
40 kg    *7 rep
37.5 kg *12 rep
30 kg    *14 rep
50 kg    *1rep(PB)
60 kg    *1 rep(PB)

Hantelrodd
10 kg *10 rep
12.5 kg *8 rep

Mage
Midjerotator
17.5 kg  *10 rep
20 kg     *8 rep

Löpband
1.20 km
12 minuter
Hastighet 6

5 minuters avslutning på cykel

 

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, vad duktig du är. Jag vill också känna glädje med träningen.

Just nu tycker jag bara det är så tråkigt. Har ingen inspiration alls.

2009-03-30 @ 09:38:15
URL: http://peplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0