Uppe med tuppen...nästan

För första gången på länge så är jag uppe klockan halv 8(?),vaknade helt självmant och låg kvar i sängen och väntade på att väckarklockan skulle ringa.
Dock så stängde jag av den innan den hann göra det. Anledningen till att jag var uppe såpass tidigt vara att killen o jag skulle ut på morgonpromenad så jag sa åt honom att ringa mig kl 8...
Fast ja visste innerst inne att han aldrig skulle göra det.
Så kl 07.40 så skickar han ett sms där det står att vi går efter läkaren(jag har läkartid kl 11) så latmasken orkade inte gå upp haha:D
Och pigg som jag var kunde jag inte somna så jag gick upp och aooooch vilken j*vla träningsvärk jag har i ryggen, åhh helt galet. Stretchade lite innan jag gick ner o käkade frukost.
Nu sitter jag här och är uttråkad och plockar ögonbrynen..haha förstår inte hur folk kan gå upp såhär tidigt..Finns ju inget att göra liksom...
Jag kunde ju tagit promenad själv men gillar inte att göra det.Vill helst gå med någon.
Aja får se vad jag ska hitta på..
♥Vad gör ni då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0