Träffa pappa

Nu har man varit hemma ett tag, mår inte alls bra. Gör sååå himla ont när jag hostar och nyser gör jag med....
hatar att bli förkyld verkligen....
Aja, imorse fick jag sms av syrran att vi ska träffa pappa på stan kl 12, VI inte jag utan VI och jag hatar att träffa pappa med syrran,verkligen. träffar honom inte alls ofta och när jag väl gör det ska hon med...åhhhhh
aja,klockan 11.20 ringer hon hon frågar när jag kommer, och ja for upp som en galning,skulle ju träffa honom 12,så var tvungen att fixa mig snabbt som ögat och åka ner.

Trevligt att träffa honom,det var länge sen:D
Vi gick runt lite på stan sen käkade vi lunch på Jensens Beefhouse,inte världens bästa ställe att rekommendera för av alla gånger jag varit där har beställningen ALDRIG blivit helt rätt...helt sjukt..
Blev iaf flankbiff med råstekt potatis och pepparsås,Åh vad jag älskar det:D
(inte min bild dock)


Satt och pratade en stund efter sen höll syrran på och stressa för att hon var tvungen att gå hem...så vi fick följa m henne till Gina Tricot där hon prövade en klänning(enligt henne) långt linne engligt mig, dock inte snygg alls men hon gillade den så..

Sen det bästa av allt, träffade jag på Karina,en tjej som jag dansade magdans med.guuud vad jag saknat henne:D Var jättekul att prata med henne:)
Sen åkte syrran hem och äntligen fick jag gå själv med pappa, så vi gick runt lite. Han skulle köpa ett par byxor så ja valde ut ett par gryyymt snygga chinos(mörkblåa).
Sen gick vi runt en stund till och så åkte jag hem till killen. Kan säga att det var en sååån lättnad,för jag hade fått skavsår av skorna så skulle jag gått lite till hade jag bliviti galen..

Nu har jag iaf käkat lite glass för halsen(jag jag lovar, ENBART för halsen;) )
Blir ingen träning för mig idag, vill inte riskera något när jag mår som jag gör:(
Men följer nog m killen en sväng och hjälper till.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Det där såg riktigt gott ut :)

2009-03-10 @ 19:15:39
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0