Taggad till max

Så då har man nyss tagit ett varmt o skönt bad med älsklingen, var så länge sen ju!
Käkade också innan,blev 100 g strimlat kött med ca 1 dl turkisk yoghurt och 1 ägg.

Var inte så himla hungrig efter träning så,men jag kan ju säga att träningspasset var galet roligt!
Var så taggad,började med att jag cykla 20 minuter och sen körde jag biceps/triceps,WOW vad nöjd jag är med biceps,slog personbästa i hantelcurls med ca 5 kg,hammercurls med 3 kg och EZ-curls med 2,5 kg.Hur sjukt bra är inte det då??
Dock körde jag bara ett set triceps, det tog ju såå sjukt mycket så orkade inte mer:P
Känner verkligen att jag nog kommer klara det här, jag hoppas ju sjukt mycket på det!!

Skriver upp träningen/övningarna lite senare, ska spela lite nu innan jag blir för trött:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0