Svullet tandkött

Då har jag precis käkat en lite lättare middag,rätt så sent ja vet:P
Men det e sån jag e haha,blev 1 bit knäckmacka med 1 avacado och 1 burk tonfisk på. Och så en tomat..
Dock gjorde det så sjukt ont i käften av o käka tomaten o knäckemackan..har fått svullet tandkött på övre delen vid gommen,, Åt solrosfrön här om dagen och "stack" mig med skalet(?) så det gjorde det svullet och det är så känslig och bläää.svider som fan verkligen....

Får hoppas det går över snart iaf så jag kan äta ordentligt.Imorse märkte jag verkligen vilken superdålig kondis jag har alltså..haha helt galet:P Måste bättre på den... Har fortfarande träningsvärk i hela ryggen så ja har det riktigt jobbigt när ja ska sätta på mig kläder eller böja nacken..Killen skulle massera det idag, men så bra som ja känner honom förstod ja att det inte skulle bli av.

Ska nog tvinga fram det av honom, ja kan nog mina knep;)
Nej nu ska jag spela sen blir det lite censurerat mys med killen hahahaha:P
Nej skämt åsido(?)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0