Stilren outfit

Så då är man hemma hos killen igen. Var hos min moster nyss och käkade lite då det är en tradition att gå till den äldsta i familjen efter nyår.

Tränade iaf framsida ben idag, guud så jobbigt det var alltså.. usch gjorde knäböj men det kändes inte alls bra och i benpress gick det 10 kg sämre än vanligt:S Kan bero på att det var länge sen jag tränade framsida...
Killen mådde isf skitdåligt efter passet så jag var snäll och följde med honom hem sen gick jag tillbaka hem till mig, en riktigt omväg men men...

Varje gång jag går hem eller till gymmet ser jag denna affisch och jag bara ÄLSKAR denna kjol från HM och älskar den fina scarfen till... Okej jag älskar hela outfiten ju!!!
Någon annan som gillar detta? Det är så vårigt och så fräscht o stilrent. Åhh om jag bara hade pengar så jag kunde köpa kjolen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0