Rekryteringsmässan

Kom precis på att det är Rekryteringsmässan imorgon,hade totalt glömt bort det så nu satte jag mig vid datorn för att skriva ut mina CV:n. Och gissa vad?
Jag har inge bläck i min skrivare,,åhh hur typiskt är inte det.
Men som tur är så ringde jag mamma så hon kan skriva ut på jobbet.

Tror nog inte det är så många arbetslösa/folk som vill byta jobb som missat att det är Rekryteringsmässan imorgon.
Detta är ju ett bra sett att hitta ett nytt jobb och få en chans att visa upp sig på. Istället för att bara maila eller skicka in ditt CV till olika företag. Här har du massa företag samlade på ett ställe,allt ifrån Mc Donalds till Bombardier till förskolor.
Så passa på och skriv ut era CV och åk ner imorhon Kl 12-18.
För er i Eskilstuna finns detta också och det går buss imellan E-tuna och Vås.

Jag hoppas verkligen detta kan ge mig något.
I början när jag startade bloggen så var ja på denna mässa men det gav inget resultat...hmm..tråkig men vad gör man.
Får hoppas på bättre resultat den här gången.Och nu går jag inte ensam utan baby följer också med<3!!
Nej nu måste jag välja ut några kläder tills imorgon.

Just ja,jag var ju på jobbintervju på Media Markt som ni nog läste.
Hon ringde iaf upp mig i måndags,,och självklart fick jag det inte...
Lite deppigt var det ju,men det är bara att söka vidare till andra ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0