Postknas

Det är ju just snyggt,började snöa som sjutton när ja skulle gå hem från gymmet så nu när jag kommer hem är jag helt vit.
Usch vad ja hatar snö just nu. Är så himla trött på det verkligen, GE MIG VÅR!!!

Och inte nog med det,jag vann en tävling för ett tag sen och jag har ännu inte fått mitt pris.
Hon jag vann det av säger att hon skickade det för flera veckor sedan men jag har ännu inte fått något.
Problemet är ju om posten har slarvat bort det för det är inte första gången dem gör det...
Så nu sitter jag här snopen och utan vinst och vet inte hur sjutton jag ska kunna spåra den....


Ringde nyss postkontoret och jag var tvungen att göra en reklamation,så nu har jag precis skickat iväg en.
Hoppas de gör något åt det,varken kul för henne eller mig liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0