Två drömpersoner

Nu sitter jag hemma och en en gång ska jag sova hemma,börjar bli rätt vanligt nu faktiskt,och jag måste erkänna att det är rätt skönt att sova i sin egen säng!
Och det märks ju på katten att hon är glad att jag är hemma,hon låter mig inte vara själv 1 sekund,just nu ligger hon mellan mig och tangentbordet så det är rätt svårt att skriva.
Men såååå söt hon är,ligger och kurrar och vill mysa!
Blir och mysa rejält ikväll!!

Tränade en sväng idag, Biceps/Triceps.
Riktigt bra gick det idag faktiskt,tog personbästa i hammercurls*stolt*
Kollade tillbaka i min träningsdagbok och jag har veeerkligen förbättrats på vissa saker,förut körde jag 4-5 kg o hantelcurls,nu ligger jag på 10 kg !!
O benpress har jag gått upp runt 20 KILO!!!!
Gissa om jag är glad eller vad:D

Så nu när jag kom hem kollade jag mig i spegeln och kände att: Nej nu vill jag verkligen lyckas, jag ska fanemej på en vältränad kropp till sommaren. Efter det så ska jag lägga ner min själv i träningen för att komam till Bodyfitness. Jag ska förfan klara det!!!!
Det finns en tjej som jag verkligen avgudar,seriöst,hennes kropp är något jag vill ha mer än allt!
Anna-Maria Lacatus från Alingsås.
Så otroligt snygg kropp så det är galet.

Dock så blev jag lite sårad nyss:( Det finns en otroligt läcker kille(förlåt baby:P) som också tävlar i Bodybuilding/Fitness.
Jag har nog en liten "crush" på honom(förlåt baby igen:P),så otroligt läcker kille!
Och vilken kropp sen,lite drömmar har man allt:P
Hahaha!!


Men mot min förtvivlan(!) och förvåning då jag inte förstår hur jag kunnat missa detta så ser jag denna bild!
Vilka är inte det om inte Anna-Maria OCH Henrik Jansson!

Usch där brast mitt hjärta:(
Haha nej skämt åsido, hur gulligt par är inte dem!
Jag skulle ju inte tacka nej om jag fick träffa dessa två otroliga personer.

Verkar ju vara hur gulliga som helst.
Och vad ger inte mer motivation än att se bilderna ovan!


Självklart så ska jag länka till hennes blogg då jag ser det som ett schysst utbyte då jag har bilder på henne här.
(Anna-maria hoppas det inte gör något)
Anna-maria *fitness bunnys*s blogg hittar ni här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0