Nytt liv

Har varit lite dålig update dessa dagarn, men iaf igår så smsade mamma på morgonen och sa att min gudmor är hemma hos oss så jag gick hem och träffade henne och hennes dotter,käkade lite brunch(hann inte  käka frukost) så det blev lax och ris hehe:) Sen så ville Sara(min gudsyster) att jag skulle måla naglarna på henne så satt och gjorde det och hon blev jätteglad, för er som inte vet så har hon ett "utvecklingshandikapp",gillar inte de andra orden för sådana som henne.Mysigt var det iaf:)
Sen så fick jag något ryck när dem gått så jag prövade mina bikinin och baddräkter..hmm längtar till sommaren kanske?

Har iaf kommit hem från gymmet precis,idag börjar ju mitt "nya liv".Jag ska börja satsa stenhårt på träningen och kosten och jag ska fanemig komma iform!!! Men nu så tränade jag inte när vi var där utan vi skulle bara träffa en vän..körde iaf lite ben så det var ju alltid något:P
Ska träna senare ikväll iaf.
Har också bestämt mig för att jag ska göra så gott jag kan och lägga ut mitt "kost/träningsschema" här. Får se hur det går den här gången.

Frukost:1 dl Havregrynsgröt m ca 1 dl mellanmjölk,liten kopp kaffe
Mellanmål: 1 äpple



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0