Ny design

Så nu håller jag på och fixar lite med bloggen!Som ni ser är det ju en helt ny design,tror nog ingen missat det.
Var med i en tävling för ett tag sen om en ny bloggdesign hos Hanna och vann!
Gissa om jag blev glad för ja behöver verkligen en ny och hennes är ju grymt snygg.
 Eller vad säger ni?
Känner att det blir roligare att läsa när den är ljusare och "gladare" än min gammla var haha:)

Hanna har utlottning om bloggdesign varje måndad så det är bara att kolla in där om ni är sugna på något nytt.
Tack så jättemycket för designen gumman!
Jag ÄLSKAR den!

För er som inte ser den nya så tryck CTRL + F5 så ska ni se att det funkar.


Idag var killen o jag uppe kl 8 för att låna mammas bil och skjutsa hans mamma till jobbet, sen när vi kommer hem käkar jag frukost och sömntutan går och lägger sig:P
Blev havregrynsgröt och lättmjölk.
Sen kröp jag ner en stund hos killen för att sedan vakna kl 12.20,lite sena då vi skulle hämta hans mamma 12.30 så det blev att skynda sig och fixa till sig och göra iordning ett mellanmål "to go"
Blev en proteinshake i bilen med smak av Exotiska frukter., åhhh vad jag älskar det!!
Åkte iväg och handlade på Maxi och sen skulle killen o jag till apoteket för att jag skulle hämta ut mina P-Piller. Och jag måste ju säga att jag blev lite irriterad,förra gången jag hämtade ut de så var det en ny lång förpackning så kartorna såg helt knas ut och jag var skitsur för ja ville ha dem gammla kvar.
Men nu när ja hämtade dem hade de bytt tillbaka till dem små!!
haha knas att bli glas över något sånt eller:P
Aja när jag kommer ut till bilen för att åka till Willys och hämta killens mamma, ja...då startar inte bilhelvete:O
Åhh och jag fick ju nästan panik,det var ju liksom mammas bil så jag vart ju lite nervös.
Det visade sig att det var batterit som dött och jag ringde mamma och väntde på att hon skulle bli sur...Men som tur var tog hon det bra:)

Killen pappa kom iaf och vi fick starta med startkablar så åkte vi hem direkt.
Sen kom killen mamma och hämtade oss hem till killen..
Jobbig dag va??? Käkade iaf lunch sen, 1 tonfiskburk och ris.

Sen var jag såå trött så skulle sova 30 min ,men 30 min blev 2 timmar...haha men pigg var jag sen:)
Sen blev det middag,hemmagjorda hamburgare,mums!
Riktigt nöjd över kosten idag faktiskt,inte ofta jag brukar äta regelbundet och mellan mål o så.
Men det blir enklare om man faktiskt går upp tidigt på morgonen, och för att ja ätit så bra idag så var ja taggad att gå till gymmet, men NEJ killen sa att vi ska träna någon annan dag ist..
Så jaha...det var ju kul. Får ta det imorn eller så då!
God natt allesmmans om någon är vaken.
Ska sätta mig och spela lite och käka lite Marabou*muuums*



Kommentarer
Postat av: Petra

Här har det hänt grejjer!

Snyggt måste jag säga.

Får tankar på våren.

Kram

2009-03-08 @ 08:58:47
URL: http://peplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0