Mysig dag

Nu är vi tillbaka,,eller ja, nu och nu, kom hem för ett par timmar sedan. Dock blev inte allt  som planerat,till Avesta och intervjun kom vi allt men sen gick vi inte runt där utan vi svängde bara förbi Factory Outlet(haglöfs och Bagheera) som låg där,men de var inte alls kul o gå runt där, var skiitlitet. Gick iaf in på Willys där en sväng o köpte lite kött o så.Och inte nog med det, jag skulle ju ta med kameran och frågade killen igår kväll om den hade fullt batteri, Ja sa han då..haha tror ni den hade det? nej den var heeelt uttömd på batterin så jag var ju grinig ett tag, men men det gick över då jag trots allt kunde ta lite kort med mobilen Iaf iställer för att luncha i Avesta så bestämde vi oss för att äta här hemma i Västerås istället,så killen ringde sin kompis så vi hämtade upp honom och hans otroligt söta dotter och käkade på Spicy Hot, guuud vad länge sen det var, så hiimlans gott! Sen skjutsade han hem mig då jag skulle sova hemma så här sitter jag nu, uttråkad och mätt efter kvällmaten,nudlar m grönsaker.
Eftersom det är persisk nyår på fredag så har mamma och jag fixat bordet men massa saker på ,kan berättar mera om det sen.

Hela dagen har iag varit riiktigt mysigt, var skönt att få komma iväg lite och göra något med älsklingen bara han och jag, Och än en gång åhhhhh vilket underbart väder!!!


Kan också tipsa om en uuunderbar tävling:D
Jag blev superlycklig när jag såg den och hoppas att jag har turen på min sida.
Dock brukar korthåriga vinna sådana tävlingar så jag håller extra i tummarna:P
Hade varit kul att få lite volym på håret.
Så gå in på Saos blogg och skriv varför du vill vinna clip-ons.

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

aaaw, låter jättefint:D

2009-03-18 @ 01:45:04
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: tack:)

ja absolut , superbilligt:D

2009-03-18 @ 09:24:26
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0