Morgonpromenad

Nyss käkat en pastasallad med rostbiff,köpte den på Ica när vi ändå var ute och gick och 20 kr var ju billigt så.
Passade på,dock var pastan litesmå äcklig så hälften av pastan hamnade i soppen:P

Gick ut och gick i 30 minuter med killen och vovve innan frukost och så.Himla skönt faktiskt,tog 1½ koffeintablett innan så man ökar förbränningen.
Dock var det ju kyligt ute så öronen kändes inte mycket hehe:D
Ska till gymmet och köra framsida ben senare idag innan jag går hem.Har sjuk träningsvärk i biceps/tricpes idag..åhh så jobbigt det var att gå upp imorse hahaha:D Men då känner jag ju att jag gjort något så det är ju positiv!!
Alltså jag är så grymt sugen på att börja tävla så jag ska göra allt för att komma dit, blod,svett och tårar jag skiter i vad som krävs jag ska klara det, jag KOMMER att klara det!!!

Nu ska jag ta och sätta mig vid bärbara datorn ett tag,sitte vid killens nu så.

Har alla haft en bra dag?
Hur är vädret hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0