morgonpromenad.

Jag vill vinna Kissies presentkort



Så nu har man tagit morgonpromenad,käkat frukost och suttit 30 min i telefonkö till läkaren..
Gick till gymmet lite innan 9 och gick på löpbandet i 15 minuter sedan cyklade jag 15 minuter. Det var grymt jobbigt då jag hela tiden fick lock i höger öra,skitdrygt så när vi kom hem så ringde jag läkaren för att få en tid och kolla upp det.
Förra gången så sa dem åt mig att ta nässpray men det funkade ju inte,så ska kolla om det har något m näsan att göra...

Blev en lite lätt frukost idag. 1 dl proteinpulver med 2 dl lättmjölk,1 glas kaffe och 1 ägg.
Nu ska jag ta och kika runt lite..Inte så mycket att göra en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0