Kommentarer

Kom hem från träningen för ett litet tag sedan och har nyss käkat. Dock vart passet inte alls bra då jag inte ätit något på 6 timmar. Fanns liksom ingen ork.
Menmen,så kan det bli iaf...kollade på Wipeout när ja käkade,,alltså guuud ad tråkigt program,reglerna suger ju verkligen.
Man behöver ju inte ens gör hela banen.nej usch inget för mig..

Det var någon som kommenterade tidigare: Sebastian du lämnade ingen mail eller bloggadress så skriv gärna igen så jag kan svara på din fråga:)

Och ni andra, det skulle vara jättesnällt om ni skrev med email och/eller bloggadressen så jag kan svara på era kommentarer:)

Ska försöka lägga upp lite bilder som jag hittade på min kamera,får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Aha ok! Söt tjej =) Kul med fler som satsar på träning :) Tänkte bara fråga om du kommer från Sverige eller har annat ursprung? ha det gott!

2009-03-09 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0