Kakbak

Så då sitter man hemma,har precis gjort klart några "kakor" som mamma brukade göra som liten i Iran,det är ungefär som en våffeldeg. Man tar en liten form eller van man ska kalla det och doppar i superhet olja sedan i degen och så i oljan igen och typ friterar den. Sjuukt gott är det iaf,och inge socker alls i,dock oljan man friterar i:P Sen kan man ha på florsocker på dem,vi valde att ha på florsocker och florsocker m chockladsmak. Har bild på kameran så ni får se imorn.
Imorn kommer också lite bilder från Nyårsbordet och maten och så.
Kommer också berätta lite om vad vi gör under detta nyår...
Ska sova nu kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: va roligt :) ha en underbar helg nu

2009-03-20 @ 08:32:29
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hej!

Tack, vad roligt att du gillar den!

Jag skriver om träningen precis som jag lagt till mina favoritbloggar. Under inställningar och sidokolumn. Men så fungerar det på Metrobloggen, är väl annat på blogg.se antar jag.

Kram

2009-03-20 @ 09:43:41
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0