Jobbig dag

Idag har varit en riktigt jobbigt dag.Började med att killen och jag gick upp kl 11 och han gick till min mammas jobb och hämtade bilen och skjutsade sin pappa medans jag gick ut med hunden och fixade fram frukosten.
Sedan så sminkade jag mig och bytte om och igår kväll hade jag suttit upp håret i två "bollar" och WOW jag älskade mitt hår idag!!
Det var sjukt snyggt faktiskt riktigt söta lockar:)
Tog bild men den blev inte så bra,men lägger in den sen.

Sen så kommer iaf killen hem  o vi äter och den åker vi och hämtar upp syrran och hennes kille å dem skulle med till mässan.
Vi hade lite saker o göra så vi tänkte släppa av dem på mässan...men det ångrade vi snabbt.
Kön var GIGANTISK, helt sjukt vad lång den var alltså.
Förra året jag var på detta var det ingen kö alls och nu var det galet mycket.
Så det märks att jobbtiderna är hårda.

Så vi åkte iaf till bilverkstaden där killens pappas bil är och hämtade en sak och åkte till ett annat ställe för att fixa saken o blablabla:P
Under tiden så åkte vi(utan killen) till ÖB där syrran skulle köpa något.Sen tillbaka till killen och  sen ner till mässan där kön blivit mindre (tack och lov).
Så gick runt där inne och kollade på olika jobb och precis som jag förväntat mig fanns det inte alls många jobb som passade mig.
De flesta var inriktade på teknik,it och el. Vilket jag inte alls har erfarenhet av, och inte många andra unga för den delen.
Så de jobbden som passade mig som jag kände att jag verkligen ville jobba på var Restaurang Bellman,Ikea och ICA.
Sen sökte jag till Adecco också så dem har mitt CV ifall det skulle komma upp något som passar mig.
Efter det så skjutsade vi iaf hem syrran och hennes kille sen åkte vi till killen mammas jobb och fikade.

Var planerat att vi skulle ut till Coop Forum och köpa tonfisk men kom på att Coop nära ligger precis vid hennes jobb så vi gick dit och köpte det.
Slutade med att jag kom ut från butiken med 6 brukar tonfisk och 1 köttbit till lunch. Killen köpe 5 burkar så snacka om att det såg knasigt ut när vi kommer med en påse full med bara tonfisk burkar.

Min kille e en guuud på att steka kött så lunchen var inte alls och klaga på:)
 Åkte också och köpte en chokladkaka till mamma(snäll dotter som jag är:P)

Sen gjorde vi inte så mycket,skulle träna med igår fick killen nått ryck så vi gick o tränade 23.15 igår kväll...hahaha fråga inte varför:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0